Frågor och svar 3, del 2!

2010-12-23 @ 19:41:50

 

 

för 6 timmar sen:
Jag tycker du är snygg. Lägg av med ditt skärande please.
Cosmos
profilbild
Tack. Inte för att det ena har med det andra att göra, jag är glad att du tycker att jag är snygg men oavsett hur man ser ut så tycker jag att man förtjänar bättre än att skada sig på olika sätt. Och angående "mitt skärande" så har jag inte skadat mig på två månader den 26 december. Två månader sedan jag bestämde mig för att det får vara nog nu.
Cosmos för 6 timmar sen:
Vad �r sanningen om dig sj�lv? I dig sj�lv? F�r dig sj�lv? Jag undrar f�r att jag har k�nt en enorm m�ngd tjejer som du. Sj�lvskadande och destruktiva. Fst de har alltid fast i en svart-vit v�rld d�r sanning och l�gn �r ytterst utbytbara beroende p� situation. F�rs�k att f� tag p� sanningen f�rst. Det spelar sedan ingen roll vilken diagnos du har. Du �r ju den du �r iaf. Och det �r helt sant!KramCosmos
profilbild
Sanningen om mig själv vet bara jag och de som känner mig. Jag antar att du syftar på personer med borderline, men jag betackar mig dina råd eftersom du faktiskt inte känner mig utan bara verkar känna till sjukdoms-delen.

Som du säger, jag är ju den jag är oavsett diagnos. Det enda jag är intresserad av i diagnosväg när det kommer till mig själv är att det ska bli rätt diagnos och därmed rätt vård så att jag kan börja må bättre och bättre.
i söndags:
Vad �r det du �r mest lycklig, tacksam, eller bara tillfredst�lld med i livet
profilbild
Att jag har en fin familj, att jag har förmågan att formulera mig i ord, att jag är tillsammans med en fantastisk kvinna och att jag har flera bästa vänner och många bekanta som ser mig för den jag är.
Amy Lee den 13 december:
Hej! Först ville jag bara säga att jag har läst din blogg ett tag nu och jag tycker du verkar vara otroligt stark! Min fråga är om du skulle kunna skicka en inbjudan till bloggsvar på min mail, [email protected]? Det skulle jag vara sjukt tacksam för. :) Stay strong!
profilbild
Sure, det kan jag göra :) Tack så mycket!
Alex den 3 december:
Är du gay?
profilbild
Nej, jag är bi.


den 15 oktober:

Jag vill inte fråga någonting jag vill säga att du är fantastisk- jag har samma problem som du och du är valtalig och intressant och lätt att förstå. Hurra för dig!!!
profilbild
Åh, jag vet inte vad jag ska säga! Blir så himla glad, tusen tusen tack och fortsätt kämpa du också. Skam den som ger sig! Och den som lever får se, som min pappa brukar säga. KRAM!!!
den 29 september:
�?r det dbt som du gått i? Skulle du kunna tänka dig att berätta lite om hur du upplevt det, positivt som negativt?
profilbild
Jag har gått i DBT men har slutat gå i grupp och träffar mina två DBT-terapeuter en gång i veckan. Problemet jag haft är att jag inte haft orken att gå i grupp, jag har svårt att ta till mig allt som man ska lära sig i DBT av olika orsaker. DBT har sina för- och nackdelar, men det är absolut värt att testas. Det passar inte alla, och eftersom jag inte gått in med hjärta och själ så kan jag inte bedöma om själva behandlingen varit positiv eller negativ för mig.
den 29 september:
Hur ofta färgar du håret?
profilbild
Nu när jag använder extremtoning från Directions så färgar jag håret ganska ofta. Jag vet inte exakt men jag drar till med att jag färgar håret en gång i månaden nu. Tricket för att hålla håret ganska snyggt mellan färgningarna är att använda lite färg i sitt schampo/balsam/hårinpackning när man duschar (tack zani för tipset)
den 22 september:
Vad heter låten som är under din profilbild här på bloggen? (du kan skriva till min bilddagbok ( Bitemebby ) /Philip :)
profilbild
Den heter Song for Sara och den är skriven för mig. Det är Malin Frimodig som komponerat, hon är en fantastisk vän och musiker. Kolla in hennes hemsida och ladda ner Song for Sara och hennes andra låtar: http://malinfrimodig.se
profilbild
maryjane den 11 augusti:
kan du hjälpa mej att göra en såndär poll till min blogg. Puss mary
profilbild
Nej, det kan jag faktiskt inte. Heh. Fråga CrazyGirl, hon fixade den till mig!

Puss söt!

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

"fantastisk kvinna" iiiihp <3<3<3

2010-12-23 @ 19:45:56
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: