Frågor och svar 3, del 1!

2010-12-23 @ 19:35:58

 

 

skord den 10 augusti:
riktigt bra alltihop saari.


hur har du det?
profilbild
Tack så hemskt mycket, skord!

Jag har det hyfsat. Jag tror att jag blir galen ibland, och ibland tror jag att världen blir galen, men det är ändå rätt bra i skrivande stund.
Cora den 30 juli:
Vet inte om jag har frågat dig förrut, men vilket är det finaste minne du har?

och om du skulle vara en blomma, vilken skulle du vara och/eller hur skulle den se ut?
profilbild
Jag har otroligt många fina minnen, jag vet inte om jag kan välja ett. Men alla fina minnen har alltid involverat antingen vänskap och kärlek eller upplevelser jag haft i naturen. Men måste jag välja ett, så väljer jag sommaren 1997 när jag och min närmaste kusin åkte inlines varje kväll och sjöng på Hansons låt Mmmbop. Det var som om den sommaren aldrig tog slut och då var jag lycklig.

Jag är fruktansvärt förtjust i maskrosor. De växer överallt, ogräs kallar man ju dem, men jag tycker att de är strålande vackra. Jag verkar likt en maskros växa i alla förhållanden, goda som dåliga. Och likt en maskros är min uthållighet inte så lång, jag har dött flera gånger känns det som men det finns alltid ett frö kvar som gör att jag växer igen.
den 2 juli:
Hur många läsare har du per dag? (:
profilbild
Det varierar, men ungefär 50-60 unika besökare på en dag! (och nu, december 2010 har jag mellan 70-130 unika varje dag)
den 8 juni:
Med hög halsringning menar jag såna blusar som inte är så urringade att bysten syns, t.ex den röda du hade på ett foto.
Vad tycker du om kvaliteten på dagens kläder?
KRAM Saara.
profilbild
Jaha! Jag brukar ibland ha en vit långärmad tröja (som jag snott från landstinget) och en vanlig t-shirt över, så det är ett tips!

Kvalitén beror helt på var man köper dem. Jag tycker att Lindex kläder håller rätt bra. De kläder jag hittat på Kappahls barnavdelning håller för allt, förmodligen för att det är meningen att aktiva barn ska ha dem!
den 7 juni:
Varifrån hittar du blusar som har hög halsringning?
Har du nyss skurit dej ,då din vänstra arm har så röda märken idag?
Brukar du bränna dej med tobak?
Tycker om blusar med hög halsringning.
KRAM Saara.
profilbild
Jag vet inte riktigt vad du menar med hög halsringning, men jag föredrar att ha lite mer urringat faktiskt. Bland annat för att jag inte ska känna det som att jag kvävs lika mycket när jag får panikångest.

Jag har bränt mig i ett (eller några...) återfall kring den tiden då jag blev inlagd sist. Inget att bry sig om, det är i det förflutna.

Kram på dig Saara!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: