En månad av kärlek.

2010-12-16 @ 13:04:27

 

 

Hur gick det till? Jag vet inte riktigt. Jag trodde aldrig på det där "när man minst anar det" men åh så fel jag hade.

 

En månad officiellt, en underbar månad. Jag vågade aldrig tro att hon skulle komma tillbaka efter varje besök på psyket där en kärlek tog form, men hon orkade och hon gav mig styrka. Vi dejtade länge och när vi blev officiellt tillsammans gick vi båda in i relationen med hjärta och själ.

 

Nu är det långt borta, de där dejterna när jag var inlagd på psyket, det är i det förflutna. När jag ser framåt så ser jag ljus och hennes ansikte. Hon är som tryggheten personifierad och jag är så glad att vi fann varandra tillslut. Att älska och att älskas är mer än vad jag någonsin bett om.

 

En månad och många fler

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: