Nyfärgat hår och annat.

2010-08-27 @ 13:12:47

HÅR!

 

 

Såhär fint är mitt hår nu. Jag älskar det!

 

Sov bra inatt. Drömmer konstiga drömmar, ibland bra och ibland dåliga drömmar. Jag antar att det är medicinen. Trots att klockan är över ett på eftermiddagen så är jag fortfarande sömnig, bakis. Det får man räkna med om man vill ha en god sömn.

 

Ikväll smäller det, vi är ett gäng divor som ska ut på krogen och vara divor. Det kommer säkert blir jätteroligt! Innan ska vi på nykter förfest och fixa i ordning oss. Det blir hur bra som helst. Jag lovar att ta massor med bilder!

 

Men först ska jag skaka av mig tröttheten. Funderar på att lägga mig ett slag och se om det hjälper. Jag känner mig annorlunda, inte lika speedad. Snarare rätt normal. Sömn gör så mycket!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Natalina

snyggt!

2010-08-27 @ 23:26:25
URL: http://natalina.bloggplatsen.se
Postat av: Saari

Tack Natalina :D

2010-08-28 @ 21:55:08
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: