Sjukt innehållsrik helg!

2010-08-28 @ 19:41:02

En Saari på väg till botniabaneinvigningen.




Ja, ni har väl redan sett bilderna och filmerna här under? Det var helt fantastiskt igår, även om det krävdes medicin för att jag skulle klara det. Det blev min krycka för att jag behövde den. Vi fick gå in gratis på Club Babylon som hade temat DIVA eftersom vi var tidiga och de inte hade kassan färgit, och jag var utklädd, undercover. En Saari-Diva. Jag har CKay att tacka för allt, och Marie som blev en ny och trevlig bekantskap!

När jag kom hem slocknade jag, och när jag vaknade var det dags för nästa strapats.


 

 


Hela eftermiddagen har jag varit på invigningsområdet för botniabanan, hört Tommy Körberg och den UNDERBARA Sofia Jannok sjunga (som ni kan höra i videon ovan) samt sett kungen på nära håll. Fick en hyfsad bild på honom när tåget anlände, men det var fan inte värt att stå inklämt i 45 minuter för det. Hur som helst, här har ni den:


Gud så trist. Förlåt! Men Sofia Jannok och Tommy Körberg har i alla fall gjort något för att förtjäna applåderna. Men kungen är ju ändå kungen.. Jag ropade "Calle!" men han brydde sig inte! :O

 

Imorgon är det mer festligheter. Först Cirkus Cirkör, sedan Amanda Jenssen (OH MY GOD) och Sahara Hotnights. Det blir härligt. Men säkert jobbigt också. Och absolut värt det

 

 

JAG ÄLSKAR HENNE!

 

 


 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emma

Sara! du är så söt på den första bilden!

Postat av: mary

ååh. jag vill se amanda!

2010-08-28 @ 21:41:23
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Saari

Emma: Åwh, tack!!!



Mary: Tror hon spelar 15.15. BE THERE!

2010-08-28 @ 21:46:41
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

okay I'll be there. Inne i stan?



jo såg den med, grym unge

2010-08-28 @ 21:52:21
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: