Förlösande.

2010-08-19 @ 12:57:12

Breakdown.

 

 

Natten... Inte som jag ville. Jag försökte klippa mina tånaglar men allt snurrade och jag råkade klippa mig i tån. När man tagit sina sömntabletter ska man gå isäng. Simple as.

 

Jag hoppas att ni orkar läsa min senaste novell. Den gjorde ont att skriva, det var som att förlösa ett barn. Och efteråt, när den var färdigställd, då kändes det bra. Den gjorde ont att skriva men den behövde skrivas. Ibland så måste man bara skriva, ibland hänger livet på det.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Clarisse.

måste säga: Mycket snygg sminkning! Du passar helt klart i det:)



och ja, man ska lägga sig när man tagit sömnpiller, inte göra diverse, vilket jag ständigt gör^^

2010-08-19 @ 17:43:05
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/
Postat av: Saari

Clarisse: Tack så hemskt mycket! Blev lite paff när jag prövade den nya ögonskugga, idag, trodde det skulle glittra mer i guld men det gjorde den inte. Men heltäckande är den i alla fall!

2010-08-19 @ 17:55:02
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: