Club Babylon 27/8 i bilder!

2010-08-28 @ 17:38:19

CKay fixar till sig. Vi är hos hennes mammas place och jag riggade igång min iPod och spelade patymusik för att få oss in the mood.

 

 

Jag dansar lite i min outfit. Var skönt att få dra på sig min gigantiska tyllkjol igen!

 

 

Cuz I'm a diva.

 

 

Mitt tuffa sällskap för kvällen, CKay och Marie, poserade framför kärleken fana!

 

 

Crazy motherfuckers! :D

 

 

Vi ägde dansgolvet. Tills det kom fler människor, haha.

 

 

Jag valde ut en låt (det blev Britney Spears - Crazy) och sjöng kareoke för första gången i mitt liv. Det var i princip jag och mitt sällskap som var där så jag tänkte att "vad fan, nu är bästa chansen" and I did it! xD Det finns filmbevis men jag är tveksam till att lägga upp den på min blogg :P

 

 

Marie lärde oss pimpeldansen. Kommer ladda upp videoklippet i ett annat inlägg, sjukt sevärt :D

 

 

 

CKay och jag lekte med inredningen, haha.

 

 

Vi delade dansgolvet med två Lady GaGa!

 

 

En av många rökpauser, folk börjar tillströmma.

 

 

Vackra flickorna Marie och Elin poserar hejvilt. Crazy bitches <3

 

 

Jag och CKay <333

 

 

The party was HOPPIN'! Men jag blev trött och tog ene taxi hem vid 01. Det visade sig att den chaufför som skjutsade mig satt och lyssnade på VNV Nation. Jag sa att jag älskade VNV och att min favoritskiva var Future Perfect, så han spelade Beloved för mig. Perfekt slut på en nästan perfekt kväll!

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: linnea

vad har hänt på dina arrmar ? :o

2010-11-06 @ 01:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: