Amanda Jenssen på invigningen av Botniabanan [Bilder].

2010-08-29 @ 20:40:54

Yes, här kommer de bästa bilderna jag fick från Amanda Jenssens spelning idag i Umeå på invigningen av botniabanan. Spelningen var inte ens i närheten av lika bra som när jag såg henne på Skulefestivalen, men den var ändå AWESOME! Hennes band kompletterar henne så fantastiskt bra, hon har verkligen anammat ett underbart 20-talstema när det kommer till scenkläder och attityden är fantastisk hos alla bandmedlemmar. Min favorit är helt klart basisten som verkar kunna spela ståbas i alla möjliga positioner (som typ upp och ned).

 

Jag blev bara besviken när jag tagit mod till mig att be om en autograf och hon lät oss vänta ett tag i kylan, för att sedan komma och ursäkta sig eftersom de hade bråttom och hon sprang rakt in i en buss. Jag som verkligen förberett mig! Oh well, en annan gång kanske.

 

Kommer lägga upp några videor jag spelade in också.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Avslutar med en paparazzi-bild jag tog efter att miss Jenssen ursäktat sig och sagt att hon inte hade tid att skriva autografer. Jag blev besviken, jag som verkligen tagit mod till mig!



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

lite sur att jag missade det men hade sovit så jävla dåligt och var inte alls upplag för massa folk och massa kyla :(

hoppas hon kommer hit igen

2010-08-30 @ 15:55:08
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: