Girl, Interrupted - quiz.

2010-04-21 @ 15:45:01

Polly "Torch" Clark

 


Jag älskar filmen (och boken) Girl, Interrupted och hittade ett quiz där man kan testa vilken karaktär man liknar mest. Testet hittar du här: http://quizfarm.com/quizzes/Character/D0LLP4RTS/which-girl-interrupted-character-are-you/

Jag trodde ärligt talat att jag skulle bli Susanna Kaysen, men å andra sidan passar Polly minst lika bra.

Mitt resultat:

 

 

You Scored as Polly 'Torch' Clark


 

your polly clarke! you super dooper hate the way you look and are quiet. you break down all the time and have a short temper. when you were little you burned your face and now you look like a freak.


 


Polly 'Torch' Clark 100%


 

Valerie Owens 75%

Susanna Kaysen 75%

Janet Webber 63%

Daisy Randone 63%

Cynthia Crowley 50%

Tobias 'Toby' Jacobs 50%

Lisa Rowe 50%

Georgina Tuskin 38%

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: maria

jag blev oxå polly men jag måste gjort fel, känner inte alls igen mej i den beskrivninge. hm..men vad vet jag :P

2010-04-21 @ 18:01:14
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den filmen är såå jäkla bra film,.. länge sen jag såg den!!!

men sorglig är den fast himla bra!



sv.. vsg.. men du jag har en liten fråga,... jag håller på med ett arbete om borderlin på psykologin,,... skulle jag kunna få ställa lite frågor till dig? bara om du vill :)

KRAM

2010-04-21 @ 19:33:03
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Det blev lite komiskt faktiskt... :)



You Scored as Valerie Owens



you are valerie owens! your a nurse to the insane, and are patient and caring. you give great advice and can take a battering.



Valerie Owens

100%

Susanna Cason

88%

Daisy Randone

75%

2010-04-21 @ 19:39:07
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Maria

You Scored as Valerie Owens



you are Valerie Owens! your a nurse to the insane, and are patient and caring. you give great advice and can take a battering.



Valerie Owens

75%

Janet Webber

63%

Georgina Tuskin

38%

Tobias 'Toby' Jacobs

25%

Susanna Cason

25%

Cynthia Crowley

25%

Polly 'Torch' Clark

13%

Daisy Randone

13%

Lisa Rowe

0%

2010-04-21 @ 19:43:51
Postat av: Maria

kanske inte så lik ngn med andra ord! Haha! Jag har en som jag stämmer in på 100% på. varför finns inte JAG med i testet? Korkat!



Jag får inte plugga längre!!! Jävla jävlar jävlar! Ursäkta svordomarna. De drar in min ersättning om jag fortsätter studera. Varför ska alltid något sätta käppar i hjulet? Jag som faktiskt klarade av den här utbildningen! Nu får jag inte plugga heller. Allt jag gör drar de in för f-n. Först Freja, sen Vågen, sen DBT, sen sluta Barbro och nu får jag inte vara kvar på min praktik och så inte studera heller. Va f-n vill de??? Att man SKA ta livet av sig eller? Jag får ju INGET att leva av! Skit! Asså nu skiter jag i FK. Jag går ut o söker jobb. Jag har ju som inget val längre.

2010-04-21 @ 19:51:50
URL: http://villsombaravarajag.blogspot.com/
Postat av: Saari

Mary: Vem känner du dig mest lik då? :)



Maria: Joo, du är ju en klockren Valerie! :)

Fan vad ledsen jag är att de gör så mot dig. Jag hoppas att du på något vis kan fortsätta plugga och det... Det är ju viktigt. Skriver sms till dig...

2010-04-21 @ 20:30:32
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! Men asså jag e stolt över att jag är 0% Lisa!!! Men de kanske ska lära sig stava lite bättre om de vill göra ett trovärdigt test =P

2010-04-21 @ 20:34:56
Postat av: Ida

Kul test, älskar också den filmen. Blev Valerie, vilket var lite oväntat först, men när jag tänker efter så stämmer det nog ganska bra.

2010-04-22 @ 12:36:40
URL: http://litemotivation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: