Det här är helt otroligt!

2010-04-28 @ 20:20:03

It's insane!

 

JAG HAR GÅTT NER TRE STORLEKAR SEDAN I SOMRAS! Helt amazing, jag gick med tunga steg till provrummet och till mina förvåning passade plagget jag valt ut, tre storlekar mindre än vad jag hade när jag började gå ner i vikt förra sommaren! I like it! Trots alla motgångar har jag ändå lyckats med någonting!

 

Resten av dagen har varit okej, men jag har känt mig ganska vissen. Det känns fint att ha mamma på besök, men att gå på stan blev lite för mycket för mig. Det blev inte bättre för att ett gång fjortisar uppenbarligen inte kunde hålla sig för skratt när jag mötte deras blickar i en skoaffär. Vad som var speciellt roligt förstod jag inte, men jag blev arg och ledsen. De fnittrade, kollade på mig och bytte blickar. Jag såg skabbig ut, men det var nog också allt. Jag vet inte vad de skrattade åt men jag vet att de skrattade åt mig och jag var nära på att tappa humöret. Fjortisjävlar.

 

Jag är ganska så trött nu. Blir en tidig kväll skulle jag tro. Det känns annorlunda att inte vara ensam såhär på kvällen, jag är så mycket ensam annars. Men jag tycker att det är ganska mysigt. Ser fram emot att få finbesök av Alex framöver! Längtar!

 

 

Förvånad och glad Saari.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sofia

Amazink! :D Grattis gompan!



Och fjortisjävlarna kan slänga sig i väggen, det vet du, det vet dem också.



Pöss.

2010-04-28 @ 22:16:13
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Härligt Sara! Grattis!! Bra jobbat!!

2010-04-29 @ 09:47:28
Postat av: Maria

ja, håller med, stördungar, fy

2010-04-29 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: