Årets första mjukglass.

2010-04-15 @ 18:43:27

Mjukglass på rådhustorget.

 

Vaknade av min inre klocka idag, men det var svårt att stiga upp ändå. Efter mitt speedade dygn har jag haft svårt att hitta motivationen till att göra någonting. Det är typiskt, det kommer alltid ett bakslag. Ändå tog jag mig upp och ut, Anna från mitt boende och jag cyklad till stan för att äta årets första mjukglass!

 

Det var inte så mycket folk på stan men jag kände mig ändå liksom tryckt. Jag var helt enkelt inte i form antar jag. Men glassen var god och sällskapet ännu bättre. Efter glassen gick vi i affärer men jag var obekväm, så vi cyklade tillbaka hem. Väl hemma la jag mig och sov i över en timme, en halvtimme på stan var mer än jag orkade.

 

Men jag for i alla fall. Och glassen lovade mig att nu är det vår.

 

 

Blåbärsmjukglass med tuttifrutti-strössel.

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där är heligt! Jag vill också ha glass på rådhustorget i vårsolen :)

2010-04-15 @ 22:57:11
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: Malin Nyström

Starkt jobbat Saravännen. Hoppas du steg för steg tar över ditt liv igen och att du orkar ses någon gång snart. Kramar

2010-04-16 @ 16:56:16
Postat av: hanna

vad fin du är!

2010-04-18 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: