Trevlig post och produktivitet.

2009-09-11 @ 00:28:59
Idag fick jag mina foton! Vissa blev dåliga pga framkallningen, andra var dåliga från början, men jag har en hel del roliga och fina foton nu. Och mer ska det bli, datorn hemma hos mina föräldrar och min bärbara har delad vårdnad om fotona. Jag gjorde dubbletter av vissa foton som jag tänkt ge till några av mina kompisar. Jag ska börja jobba på kompisväggen snart och funderar på om jag ska ha någon sorts ordning i den eller bara sätta upp foton slumpvis. Gjorde jag det i total kronologisk ordning skulle jag nog bara se det som en promenad från början till slut och jag gillar inte den idén, men att gruppera foton från olika tillfällen känns mer vettigt. Jag vet inte hur jag ska göra, någon annan kanske har något roligt förslag? Kanske i något sorts färgschema?

Jag har mest plinkat gitarr idag. Men jag har också åstadkommit någon sorts ordning här hos mig, jag har plockat och plockat i lägenheten och på eftermiddagen fick jag hjälp av personalen på Hera. Nu ser det ganska okej ut här, imorgon ska jag dammsuga. Jag har bytt sänglakan och ser fram emot att krypa ner där, faktiskt. Ikväll har jag mest varit ute i gemenskapen och pratat med andra Hera-kvinnor, och Maria kom hit vilket alltid är lika fint.

Jag håller på att spela sönder händerna. Fingertopparna är avdomnade konstant och de har börjat ömsa skinn, fingrarna och vänster handled har stelnat eftersom jag tryckt och tryckt på gitarrhalsen - därför är det lite svårt att skriva just nu och således ska jag avsluta det. Men innan jag går isäng måste jag nog träna lite mer...
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sir U

Om du fortsätter att öva lika flitigt som du har börjat, kommer snart dina fingertoppar att vara stenhårda. Det är först då det börjar bli riktigt roligt.

Hälsning

Sir U

2009-09-11 @ 07:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: