Födelsedagsmiddag.

2009-09-05 @ 21:03:48
Dag 10 utan Lithionit.

Mamma hämtade mig i stan idag. Vi åkte hem och jag var trött, bitchade om min läkare och mamma försökte vara diplomatisk. Hon är bra på det och det är störande.

I Nordmaling är det mer höst än i stan. Här är många löv redan gula och bruna, det doftar annorlunda och det är mysigt. Eftersom mamma fyller år imorgon har vi ätit en god middag med tillhörande efterrätt och bjudit in mormor. Jag är ofta ganska diskussionshätsk men idag orkar jag knappt höra på andra och allra minst mig själv så jag har inte ens kunnat dra igång den vanliga debatten: kungen, stadsskick och att vänsterpartiet inte längre kallas VPK. Jag är rent utmattad och vill bara vara.

Det är kul att gå igenom sitt youtubekonto och titta på gamla favoriter. Just nu: http://www.youtube.com/watch?v=y2GN-Z1srsg
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: