Städdag.

2009-10-14 @ 00:01:52
Jag steg upp (relativt) tidigt i morse, precis som i går, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med de extra timmarna. Eller jo, det vet jag ju. Det är bara att jag inte börjat än. Jag har tänkt ägna morgonen åt att skriva och att ta promenader. Jag vill verkligen skriva mer noveller, och jag måste erkänna att jag faktiskt försöker hålla vikten och eventuellt gå ner. Jag orkar inte göra mitt bästa, för mitt bästa håller på att läka själen i första hand. Men jag är uppmärksam på åt vilket håll vikten går.

Idag har jag städat! Ordentligt! Och det gjorde jag ju förra veckan också. Vad kommer detta ifrån? Någonting är annorlunda. Bra annorlunda.

Imorgon ska jag eventuellt se Sofia Jannok, och så ska jag på TBC och ha läkarsamtal. Dyker Thomas inte upp den här gången tror jag att jag skadar någon. For real.

Nu kickar sömnmedicinen in, så off to bed I am.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: