Kreativitet.

2009-10-28 @ 00:26:05
Idag har jag skrivit, tagit bort och lagt till. Det var så befriande, jag har saknat skrivandet. Det är ett år sedan som jag verkligen satt ner och skrev tills mina fingrar blödde och min hjärna var tom - undrar om det har någon koppling med litiumet? I varje fall känner jag att det är dagar som denna som ger livskvalitet, jag känner att jag LEVER när jag skriver.

Vad jag skriver på nu är lite okonventionellt, inte helt PK. men det är det som gör det intressant. Det är om inte annat en resa inom mig, själva processen i att skriva är väldigt spännande för mig.

Vi såg en film ikväll här på Hera, En krigares själ. Den var riktigt bra men skrämmande, nästan i klass med filmen vi såg i söndags fast på ett helt annat vis. Det var riktigt svårt att se hela, den var hemsk.

Nu ska jag strax se Vänner och bege mig isäng. Imorgon ska jag träffa Ola, men han kommer hit till mig. Jag tror inte att jag kan åka till behandlingscentret, sitta i ett rum och veta att min läkare är i ett annat. Jag skulle inte kunna låta bli att rusa in på kontoret och skälla ut honom, säkert ha sönder saker. Nä, jag skulle inte kunna hantera min ilska och mina impulser.

Godnatt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Åke

för oss som är helt ute, vad står PK för?

2009-10-29 @ 15:18:58
URL: http://akeiexil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: