Svart/vitt.

2009-11-11 @ 00:28:53
Jag steg in i en annan dimension i morse. Allt var som bakvänt och svart. Men det är bättre nu.

Ja, det är definitivt bättre nu. Lugnade mig i eftermiddags och pysslade på, funderade lite på julpynt och tavlor och sånt men satte inte upp någonting. Det kommer en annan dag.

Ikväll var jag på körsång, vi får se hur de utvecklar sig. Jag hade i alla fall jättekul och det är roligt att sjunga igen, sjunga i kör med vackra stämmor.

Jag kan inte riktigt skriva så mycket mer, dels för att jag känner mig tom innanför skalet och har tagit mina sömnisar.

Susanna: You don't want me, Tony.
Tony: Yes I do, baby.
Susanna: No, you don't. I'm... a crazy girl.
Tony: You're crazy so we can't have one night of bliss?
Susanna: I am a crazy girl. Seriously.
Tony: You've been in a hospital?
Susanna: Yes.
Tony: Do you see purple people? My friend, he saw purple people. And so the state came and took him away. He didn't like that. Some time went by and, and he told 'em he didn't see purple people no more.
Susanna: He got better.
Tony: Nah, he still sees 'em.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: