Shopping!

2009-11-03 @ 22:51:12
De sitter uppe lappar utomhus om en kanin som är bortsprungen, och i morse drömde jag om att jag seglade och att vi gjorde an vid en brygga där det var stor fest och den kaninen åt gräs i solen tillsammans med mina numera avlidna marsvin. Kanske betyder det att kaninen är död nu? Inte så tillförlitlig källa kanske, ska nog inte ringa på numret och berätta att deras gnagare är död.

Mormor väckte mig och jag knallade upp till sjukhuset för att träffa henne. Hon hade gjort ett arbets-EKG och var trött, lite virrig också. Jag vet inte om det är medicinerna, att hon just cyklat sig andfådd eller något annat, men det gör mig lite orolig. Vi åt i alla fall lunch som hon bjöd på och sedan fick jag ett ex av senaste Nemi, yay! Vi tog farväl vid bussterminalen och jag gick hem.

Här hemma piskade jag Louise för att hon skulle följa mig på stan och shoppa. Vi drog iväg och sedan var vi väldigt effektiva. Jag handlade smink och en hel hög med kläder samt ett axelband till gitarren på en och en halv timme. I klädväg blev det en klänning, två par tights och två par jeans. Jag pillade på en schysst tunn jacka också men jag hade verkligen inte råd. När vi var färdiga blev vi upplockade av Kristina och Louise berättade att jag shoppade maskulint. Det var inget velande, inget gå fram-och-tillbaka eller så. Jag skrattade, hur maskulint är det att shoppa upp så mycket pengar som jag gjorde idag på så kort tid? Hon sa att hon i alla fall ville följa med fler gånger då jag skulle handla, hon tyckte att det var behagligt. Det sa jag att hon gärna fick.

Sedan jag kom hem har jag provat sminket och kläderna, jag känner mig väldigt glammig och har spelat Lady GaGas skiva The Fame och trallat på...

Fame, doin’ it for the fame
’cause we wanna live the life
Of the rich and famous
Fame, doin’ it for the fame
’cause we gotta taste for champagne
And endless fortune


Hihi! Synd att jag inte är rik. Jag skulle kunna arbeta med shopping.

Har inte haft en enda panikattack idag, inte ens någon känning.

Ska börja skriva på en önskelista nu när jag är på gång med allt det materiella..


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

21161949440_47545.jpg" rel="nofollow">http://frankincense.blogg.se/images/2006/hemming21161949440_47545.jpg

2009-11-04 @ 16:55:47
Postat av: Anonym

istället för <u> och <u/> ska du skriva och

2009-11-04 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

nej, understräck! Formatering... två understräck istället!

2009-11-04 @ 16:59:55
Postat av: Saari

Hörrni, nu förstår jag ingenting! :)

2009-11-04 @ 17:15:02
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Anonym

när du kör länken ska du skriva två understräck ist för <u> och <u/> Byta ut alltså. Det blir ngt fel när man skriver adressen här i ditt formulär,

2009-11-04 @ 19:12:05
Postat av: Malin

21161949440_47545.jpg" rel="nofollow">http://frankincense.blogg.se/images/2006/hemming21161949440_47545.jpg

2009-11-04 @ 21:20:21
URL: http://pumlans.blogg.se/
Postat av: Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: