Supervärda videoklipp med Filip och Fredrik!

2009-11-20 @ 12:20:37
Ett TV-inslag från igår: http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/umea?videoId=1.1345850&selId=1.1066732&currPage=0#player
Inte sådär superkul, men här nere har jag valt ut lite smått och gott av mina favoritklipp (som egentligen är alla klipp) med Flilip och Fredrik.


Tur att du är så bra undersökande journalister, nu slipper vi ta reda på hur det går om man är full på jobbet!



Jag förstår inte att hon ALDRIG fattar!

 

 

 

Det här var från deras första program, jag antar att de är portade nu :D

 

 

 

En av mina absoluta favoriter!

 

 

 

Och så avslutar jag detta inlägg med en annan tokrolig sekvens ur Ursäkta röran (Vi bygger om).

 

 

 

xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: