Sikta, satsa, SKJUT!

2009-06-30 @ 00:38:20
Ett återfall blev två återfall, de där som jag aldrig trodde att jag skulle behöva ta igen, eller snarare trodde att jag skulle kunna stå emot. Men det gick inte.

Jag måste gå vidare, här vill jag inte stanna. Jag vill ut på semester och vara hemma i Nordmaling utan att självskadorna ska följa med. Nu får ni semester, bladet och lågan får vila.

Så säger jag i alla fall till mig själv. Kanske köper jag det. Det är mitt mål.

Sikte: Liv
Ugångspunkt: Överlevnad


---

Tack alla ni som peppat mig. Ni skänker styrkan jag kan ha nytta av just nu.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Candy

Hoppas du klarar det! Lycka till!

2009-06-30 @ 04:00:19
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: