Nu är jag hemma!

2009-12-08 @ 00:00:32
Efter 2 veckor i Nordmaling är jag nu tillbaka i Umeå igen. Det känns skönt, men det kändes jobbigt att lämna kisse. Min Svante verkar fullt frisk nu men vem vet, kanske blir han dålig igen? Vi vet fortfarande inte vad han drabbats av.

När jag kom hem föll jag snabbt in i mina vanliga rutiner igen. Det är tryggt. Imorgon ska jag ha en riktig städdag, för tro det eller ej - lägenheten var städad när jag for och nu är den dammig och av någon anledning också grusig. Jag har spritt ut alla mina saker överallt och imorgon ska jag förutom städningen försöka få upp lite olika saker på väggarna. Mina väggar är så tomma.

Kände för att klä upp mig idag och här är resultatet:


Tema: Vampyr.

 

 

Oretuscherad bild. Försökte få med min klädsel med det var svårt.



Never let you fall apart,
together we'll dance in the dark.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Candy

Galet snygg sminkning!

2009-12-08 @ 00:36:59
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Alexandra

Skitsnyggt! Vad heter ditt röda läppstift?

2009-12-09 @ 11:44:02
URL: http://alexandraa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: