Fest!

2009-12-05 @ 15:34:07
Idag är dagen D!

Ikväll är det fest till min pappas dansband Monte Carlos ära. Vi ska äta och dricka gott, ha tävlingar och så har jag hört rykten om att bandet ska spela lite.


Monte Carlo i sina bästa år! Pappa högst upp till vänster :)


Jag är lite nervös, som alltid. Jag är rädd för vad som kommer hända om jag får ångest, att jag blir rentutav sjuk av ångest. Å andra sidan så börjar jag vara ganska duktig på att morska upp mig och säga att "det är ju bara ångest och det kan inte skada mig" till mig själv. Jag väljer, här och nu, att se fram emot alla roliga saker.

Det verkar som att de flesta av oss barn ska vara där och det är ju roligt. Jag ska få träffa faster Agnetha vilket jag verkligen ser fram emot. Och Maari. Och hela gänget. Oh, det blir säkert bra.!

Bilder på hur jag spökat ut mig finns på bilddagboken :P Men här är ett smakprov:

 


I wanna suck your blooooood!





Inte så smickrande bild, men det här är hur jag ser ut i alla fall!


xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh, Monte carlo <3 Haha, jag tror inte någon av dina bloggläsare fattar hur coola din pappa och gubbarna är ;)

2009-12-05 @ 16:31:28
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Alfredo Larosa

Jag fattar! Rätt så cool!



/Alfredo

2009-12-05 @ 16:42:37
URL: http://snabbisen.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Hoppas att du haft en otroligt kul kväll! Kram från kusivitamin J

2009-12-05 @ 19:45:30
Postat av: Malin

Shit så het du är! -äta upp-

Gör nu en ny header av dessa bilder! ;>

2009-12-05 @ 21:49:19
URL: http://pumlans.blogg.se/
Postat av: Cora

och alltid lika vacker!!! <3

2009-12-06 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: