Ear Pollution.

2009-12-30 @ 13:46:20


Baby now that we're alone, got a request
Would you make me number one on your playlist?
Got your dirty headphones with the left side on
Wanna scratch it back and forth, back and forth, uhuh


Såhär ser mina nya lurar från Ear Pollution ut. Sitter just nu och diggar musik, fy satan vad bra det låter! Ursäkta mitt språk, men det känns tamejtusan värt alla hundralappar som det kostade. Jag ber till Gud att de är hållbara också och inte dör om jag råkar tappa dem någon gång eller har dem ute i 30 minusgrader. Det återstår att se.



xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Maria

Grymma!

Köpte du dem lr julklapp? Vill oxå ha nya.



Kram

2009-12-30 @ 17:50:33
Postat av: Malin

Skitsnygga ju! De ser mer rejäla ut än skullcandy också.

Hoppas de håller for evah!

Love U <3

2009-12-30 @ 22:17:58
URL: http://pumlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: